flejm

Alla inlägg under oktober 2010

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 30 oktober 2010 12:43

God morgon underbara mänskor! 


Wiihoo, Nu är det höstlov! De här kommer bli ett chill-lov, de ända som är planerat är vinterfestivalen sequence som är på lördag nästa vecka ;) HAHA så utöver det så har jag faktiskt inget planerat :D Tycker det är ganska gött att köra på spontanitet varje dag och bara göra de man känner för precis då!


Är seg i huvudet och vet inte riktigt vad jag ska skriva... hehe... längtar till vintern, är lite trött på hösten just nu! Bara en massa regn och grå himmel! Tycker tydligen vissa mänskor om, men inte jag i varje fall!


Nej nu ska jag hitta på något spontant, kanske skriva en låt! xD hehe


Hade bra alla lirare :)

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 27 oktober 2010 22:44

Hej alla mänskor :D Har faktiskt fotograferat lite grann idag :) Orkar inte skriva så mycke mer så de här får bli ett litet bild-inlägg ;) haha


 Stina :)

Jag :) Jonna :)   Anders :) Alla! :)

Té ... lite random kanske xD


//Flame  

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 26 oktober 2010 19:10

ja som sagt så skadade man ju knäet förra tisdagen och de känns fortfarande... och idag fick man en muskelsträckning i smal-benet också (Y) de är så man gråter av glädje... men man får väll försöka se de positiva i de hela... problemet är ju bara att hitta de positiva xD


 Surfa lugnt mänskor!!


//FLAME

Yo!

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 25 oktober 2010 18:04

Tja :) Måndag idag då... inge mer me de! Hade redovisning i psykologi! Så grymt nervöst! jag är alltid nervös inför redovisningar :( äsh skit samma. Förlåt för att jag länkar så grymt mycke youtube-länkar men alltså den jag ska länka nu är ju legendarisk!! NI MÅSTE SE DEN!!



peace out


//flame

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 24 oktober 2010 15:34

De är söndag igen ja, imorgon börjar skolan som vanligt! Vilket kan vara trevligt och tråkigt på samma gång... de är ju inte roligt att få en massa läxor och sånt där skit xD men samtidigt så är de ju alldeles underbart att få träffa alla fantastiska mänskor som går i samma skola/klass ;)


Men Söndagar har ändå en tendens att vara grymt tråkigt/deppigt speciellt nu på hösten :( Ja tycker mänskor är knasiga som gillar hösten, ok de är fina färger på träden, men resten med hösten är inte kul, de regnar ofta, de är nästan alltid grå himmel, de är kallt och det är ingen snö... nej kan inte vintern komma lite snabbare istället?


Nej men vet ni vad? När jag har tråkigt så brukar jag skratta till lite filmer på youtube (Y) jag kan länka några roliga filmer så kan ju ni också få skratta lite i höstmörkret ;D


Sveriges svar på "Yes-man" jag tycker den här klippet är värt guld!


"Niggah made a pizza HAHA well i was hungry" Grym lirare de där :) filmen handlar helt enkelt om hur man får brudar att bli galen i en!


"Örjan spelar synt" Helt klart en av de bästa sketcherna i serien "Hjälp" Johan Rheborg är lätt en av Sveriges bästa komiker!


En till grym komiker som vi har här i Sverige! Johan Glans, grymt rolig video!


De här är kanske inte roligt, men grymt fränt! Bandet atomictom utför deras låt "Take me out" med hjälp av iPhones instrument applikationer. Låter bra gör de också!


Detta är också en sån där frän sak :) Ett antal killar sjunger "Bad romans - lady gaga"


sista filmen för den här gången xD längtar som sagt till vintern, därför får den här skid-filmen avsluta de här inlägget


Peace out


//Flame



Av Christoffer Von Flamé Andersson - 24 oktober 2010 00:59

Tja tja Bloggen!! xD nejdå... jag ska inte hålla på sådär! Ärligt talat så hatar jag bloggare i stort sätt... ok kanske inte varenda person som äger en blogg, men just dom där som ja, tycker att väskor och smink är viktigare än Pengar, boende och mat...


Och nu undrar ni säkert varför jag just tar upp dehär! xD Jo jag såg ett avsnitt "Lyxfällan" som de så fint heter :) De handlade om en 23 åring som flyttat till Stockholm och festade sönder och shoppade loss 24/7 (ALLTID) i 5 månader hade hon gjort detta utan någon inkomst alls... Och tillslut hade hon en skuld på 185 000 kr... och då är ju frågan hur man tänker?


Hon ville för de första inte leva som en vanlig "svensson" så hon vägrade ta ett normalt jobb, hon ville jobba med att sälja lyxbåtar och bli skådespelare i los angeles. Men vad spenaderade hon alla pengar på då? Jo på Smink, kläder och fester... vilket var "nödvändigt" för henne! 


Tycker seriöst synd om flickan som fastnade i fjortonårsåldern och som vägrade växa upp... aja slut på flummsnackandet!!


Helgen har varit gaalen... har hittat på en massa grejer! idag har ja t.ex kollat på när dom hoppat me cross över faluån! :) De va lite fränt faktiskt!


är trött så de blir nog inte mycket mer än såhär! xD Eller ok... jag kan ladda upp lite bilder ja tog i fredags :)


          Peace out people! 


//Flame

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 21 oktober 2010 10:22

Då var man tillbaka i skolan igen då :) Mycket roligare än att vara hemma och hade trökit... Just nu sitter jag med "Fjassko" och vi snackar lite om en filmidé! hinner inte gå in på så mycke mer! hade bra :D


//Flame

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 20 oktober 2010 22:59

Jahapp då va man tillbaka :) Ska försöka skriva något vettigt inlägg lite då och då ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du helst jobba som av följande
 Yrkesförare
 Reseledare
 Programledare
 Radio-pratare
 Psykolog
 Doktor
 Kock
 Rörmokare
 Snickare
 Arbetslös
 Affärsbiträde
 Hotellägare
 Programmerare
 Designer
 Speltillverkare
 Journalist
 Någonting som har med sport att göra, t.ex. fotbollspelare
 Städare
 Lärare
 Artist

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards