flejm

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Hypernervokustiskakontrodiafragmaviberationer

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 21 november 2010 14:40

Ännu en fyndig rubrik!


Nej men jag tänkte ha någon slags fråga vad som helst grej här xD så passa på! Kommentera med en fråga och jag svarar på den i nästa inlägg ;)


Surfa lugnt :D


//Flame

 
 
Sofia

Sofia

21 november 2010 16:00

Nej.

http://sofiaostlund.webblogg.se

Christoffer Von Flamé Andersson

21 november 2010 17:56

varför inte? xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


FÖRLÅT   Jag vet att jag är värdelös på dehär med bloggande, men för er som trots den här "blogg-torkan" går in för att läsa några meningslösa rader om ingenting så tänkte jag uppdatera lite...   Hmm... det är hänt så mycket! Jag har blivit 1...

åå alltså, jag är ingen bloggare... de skiter sig hela den här grejen! Kom och prata med mig IRL (In real life = i verkliga livet) istället... de är mycke vettigare..    //Flame ...

Jag vill först och främst be om ursäkt för att den här bloggen är så dammig och ouppdaterad. Men nu händer de grejer! Bloggen ska faktiskt få sig en rejäl uppdatering faktiskt! Håll i er!   För er som inte har uppmärksammat det eller glömt det så...

Japp jag är tillbaka.... och ny blogg-design har jag också! ja där ser man... ska sova... kul va! mest intressanta inlägget ever right? :)   //Flame ...

Åker ifrån sverige... imorgon... till Egypten... inga uppdateringar på 2 veckor... skönt för er :) aja tjarå   //flame ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du helst jobba som av följande
 Yrkesförare
 Reseledare
 Programledare
 Radio-pratare
 Psykolog
 Doktor
 Kock
 Rörmokare
 Snickare
 Arbetslös
 Affärsbiträde
 Hotellägare
 Programmerare
 Designer
 Speltillverkare
 Journalist
 Någonting som har med sport att göra, t.ex. fotbollspelare
 Städare
 Lärare
 Artist

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards