flejm

Alla inlägg under december 2010

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 30 december 2010 00:40

Japp jag är tillbaka.... och ny blogg-design har jag också! ja där ser man... ska sova... kul va! mest intressanta inlägget ever right? :)


//Flame

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 8 december 2010 19:58

Åker ifrån sverige... imorgon... till Egypten... inga uppdateringar på 2 veckor... skönt för er :) aja tjarå


//flame

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 4 december 2010 18:50

ja på nå vis så känns det som att jag måste få ihop en uppdatering vare sig jag vill eller inte, annars kommer ju den här bloggen dö ut xD


Jahapp... Egypten närmar sig, om 5 dagar börjar resan mot varmare tider :) ska bli riktigt gött, men kommer dock att sakna alla underbara människor som stannar här i kalla Sverige. Aja jag ska sluta göra er avundsjuka.


Har kommit fram till att Petter är grym... a men de är han! Han förtjänar credd för sina texter! Speciellt för att han använder frasen "Broar som man bränt" i nästan varje låt. 


humm... va ska man säga mer då? xD höhö... ja ni kan ju få kolla på en rolig film medan jag tänker på de.


HAHA Detta är svår humor att förstå! Skrattar du åt detta, har du lika dålig humor som jag :)



Grymt....


Nej ja kom inte på någe mer att skriva om tyvärr! Haha men kommer du på något som du vill jag skriver om så kommentera :D Nu snart blire att se "så mycket bättre".... underbart program! AJA 


Tjarå rå


//Flame

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du helst jobba som av följande
 Yrkesförare
 Reseledare
 Programledare
 Radio-pratare
 Psykolog
 Doktor
 Kock
 Rörmokare
 Snickare
 Arbetslös
 Affärsbiträde
 Hotellägare
 Programmerare
 Designer
 Speltillverkare
 Journalist
 Någonting som har med sport att göra, t.ex. fotbollspelare
 Städare
 Lärare
 Artist

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards