flejm

Alla inlägg under april 2011

Av Christoffer Von Flamé Andersson - 28 april 2011 14:59

FÖRLÅT


Jag vet att jag är värdelös på dehär med bloggande, men för er som trots den här "blogg-torkan" går in för att läsa några meningslösa rader om ingenting så tänkte jag uppdatera lite...


Hmm... det är hänt så mycket! Jag har blivit 18, och ja livet har blivit lite lättare, fast ändå svårare på nå vis! Ässh, ingen idé att försöka förklara! Men det positiva och negativa är att jag har tillgång till mitt sparkonto och kan ta ut hur mycket pengar jag vill ifrån de... och i och med de så har jag väll köpt lite dyra grejer och med andra ord nästan i stort sätt tömt hela kontot.


Men vad kan jag då ha köpt som kostar så mycket? Jo:


  

SLIPSTREAM: Wipeout


En helt fantastisk bräda, en sån där bräda man bara vill ha! Mjuk och lång! Helt underbar... men vad kostar då den här skönheten? Ja den är ju inte precis gratis... 2500 kr kostade den, men det är de helt klart värt!


Men vad har jag mer köpt? Jao, peace and love biljett! 1600 kr... bara sådär! och sen så har man grillat varje dag i två veckor!


Men de är värt de! Men man kanske skulle börja fundera på att skaffa något jobb! Dom ringde ifrån Irene Huss och ville att jag skulle jobba, men tyvärr så bor jag ju i Falun och inte i göteborg! :( aja de va ju tråkigt... hade varit awesome med lite pengar! 


Nu ropar bror och mor på mig... vi ska se nån film om nån ja... jag vet inte! hade bra alla! hejs!











Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du helst jobba som av följande
 Yrkesförare
 Reseledare
 Programledare
 Radio-pratare
 Psykolog
 Doktor
 Kock
 Rörmokare
 Snickare
 Arbetslös
 Affärsbiträde
 Hotellägare
 Programmerare
 Designer
 Speltillverkare
 Journalist
 Någonting som har med sport att göra, t.ex. fotbollspelare
 Städare
 Lärare
 Artist

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards